קוד עבודה עם רמקול פאסיבי
רמקול פאסיבי מקבל את תנודות המתח מרכיב חיצוני (לכן נקרא פאסיבי) וזה מאפשר לנו לשלוט על התדר שהוא משמיע.
כך ניתן לייצר צלילים שונים עבור מצבים שונים (למשל תשובה נכונה או שגויה)
השמעת הצלילים מתבססת על פקודת tone שמלווים אותה עם delay כדי לוודא שאין קוד אחר שמפריע לנגינה במהלכה
מבנה הפקודה:
את הקוד המנהל את הצלילים נשמור כ-טאב נפרד, עם הקוד הבא:
קבועים ראשוניים
אתחול הפין השולט על הרמקול למצב יציאה
שימוש בקובץ חיצוני הכולל קבועים בעלי משמעות לכל תדר של תו
צפצוף קצר למשך 50 מילישניות בתדר C5
השימוש העיקרי יהיה חיווי לחיצה, ולכן צליל קצר ונייטרלי
צפצוף למשך 200 מילישניות בתדר G5
השימוש יהיה לסמן תשובה נכונה, בלי לעכב את המשחק יותר מדי
צפצוף למשך 200 מילישניות בתדר D5
השימוש יהיה לסמן תשובה שגויה בלי לעכב את המשחק יותר מדי
עבור סיום המשחק, נרצה רצף של מספר צלילים, כך שיהיה מעין מנגינת סיום.
ניצור מערך של התווים של המנגינה, ומערך מקביל של משך כל תו, ואז בלולאה ננגן אותם.
כך גם קל יותר לעשות שינויים בעתיד במנגינה
מנגינת הסיום
ובאותו אופן, מנגינת פתיחה למשחק